Valborg

Igår var det ju som sagt Valborg. Började med att jag drog ner till stan vid 12 tiden och mötte upp Fanny för att fixa lite grejer. Sedan skiljdes vi åt och jag tog mig hemåt för att fixa mig. Vid 5 tiden åkte jag ner till stan igen och mötte upp Fanny för att sedan ta oss hem till Linnea där alla brudarna var. Där blev det iallafall grillat och efterrätt. Så jäkla gott!!! Vid halv 9 tog jag och Fanny oss tillbaka till Enhörna för att kolla in majbrasan. Där träffade vi en massa härligt folk som vi hängde med där. Vid 12 bestämde vi oss för att dra in till stan igen för att möta upp tjejerna igen! Bussen var 35 min försenad vilket inte var så himla kul.. mötte iallafall upp alla i östertälje och tog oss sedan till rosenlund för fest. Vet inte vad jag ska säga om det men inte fasen var det någon fest iallafall haha. Men helt klart en härlig dag.. trots allt! Här får ni lite bilder ifrån dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0