Tankarna korsar varandra

Godmorgon! Förlåt för att jag varit så dålig på att skriva här men har faktiskt gjort annat! Igår hände inte speciellt mycket, farmor och farfar var här på middag och senare blev det bara en massa tv tittande. Hockeyn kollade vi ju på, faaaan va spännade och riktig skit att dom förlorade. Men så äre! Idag gick jag upp klockan 9 och tog en springrunda. Blir stolt över mig själv alltså, sedan gjorde jag mat! Bra start på dagen helt klart! Så nu har jag hunnit att ta en dusch och ska lägga mig och kolla på ett avsnitt av BB. Ikväll får jag se om jag har planer eller inte, verkar lite halvt säkert. Men någonting blir det!


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Inte alltid det händer mycket.. :S

2012-05-18 @ 13:40:50
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0