Saturday

Igår var jag riktigt seg och mådde inte alls bra efter fredagen. Så blev att jag stannade hemma hela dagen. Låg ute i det underbara vädret och bara solade. Fick rätt mycket färg så det var nice! På kvällen kom min älskade och saknade vän Emelie hit. Riktigt mysigt med bara en massa snack och sådär. Vi ses ju inte så ofta så det var kul att hon bara kom över några timmar kvällen! Måste bara berätta detta också. För några dagar sedan fick jag en lapp om att jag fått sommarjobb, som timmerarbetare.. skrattade och grät på samma gång typ. Men igår kom jag och Emelie fram till att vi fått samma period och samma sommarjobb!!!! Fattar ni vilken glädje??? FYFAN va kul! Få spendera tre veckor tillsammans med en utan mina närmsta vänner som jag nästan aldrig träffar annars. Riktigt pepp på att sommarjobba nu, trots det lite opassande jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0