On my mind

Hej vänner! Idag har varit sån här chilldag även fast det känns som att jag har haft mycket att göra. Började dagen med att lägga mig ute i solen och bara sola. Sedan har jag läst min svenska bok i princip hela dagen känns det som. Gjort klart min historia, inskickat och sådär! Har även hunnit ut och springa. Sprang fram och tillbaka till affären för att köpa ett frimärke. Vad gör man inte för ett frimärke liksom?? haha! Har även beställt mina drömskor typ. Åh dom är så fina!! Hoppas verkligen att dom är lika fina i verkligheten och att dom passar. Får nog hem dom snart, då visar jag er!! Men ni ska jag fortsätta läsa på min bok och sedan väntar min säng. Sovmorgon till 12 imorgon så det är riktigt skönt! Vi hörs igen då, godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0