Life's good

Tisdag idag då, skola som vanligt. Hade nationella i matematik.. gick inte värst bra men vad ska man göra liksom. Får vänta och se hur resultatet blir. Slutade iallafall vid halv 5 och åkte då med pappa hem. Blev sedan att jag drog med mammsen och handlade. Såg en massa god mat och blev grymt sugen på att göra något gott. Och det gjorde jag och fan va gott det blev!!! Överraskade nästan mig själv lite hehe... Så nu är jag iallafall riktigt mätt. Ska snart hoppa in i duschen och sedan slänga mig framför tvn. Ska dock fixa mer inlägg till er senare också. Imorgon har jag bara en idrottslektion i skolan. Klagar inte men känns liiiite smått onödigt att åka till skolan för en lektion. Men det ska jag göra iallafall! Vi hörs senare, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0