Gröna Lund

Idag efter lunch tog vi i foto oss upp mot Stockholm och Gröna Lund. Det var stängt idag men våran lärare hade fixat så att vi fick komma in och fota. Jag skulle då fotografera blåa tåget vilket jag tyckte verkade lite tråkigt. (eftersom dom inte är igång) Men det slutade med att jag fick gå in i blåa tåget och se hur allt fungerade och såg ut. Ashäftigt faktiskt.. så nu behöver jag inte vara rädd när jag åker den nästa gång. För nu vet jag ju faktiskt vad som egentligen händer haha! Så det var iallafall roligt och jag lyckades även knäppa bra bilder så det var ju skönt det! När jag var klar där tog jag mig mot söder där jag mötte upp pappa. Åkte med honom hem och lyckades även hinna med att övningsköra den sista biten hem. King!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0