Last friday night

Gick i skolan till 1 och drog sedan hem till Julia direkt efter. Väl där gick vi och köpte allt vi behövde för kvällen och fixade även maten. Senare på kvällen kom alla brudarna, det blev tacos, singstar, skratt, en massa snack och fix innan vi skulle ta oss mot Taxinge vid 9 tiden. 1 timmas bussresa kändes dock inte så lång när det väl blev en massa sång och roligheter, haha. Festen i Taxinge var iallafall sjukt kul, galet mycket folk, en massa dans. Så jag hade det riktigt kul!!! Var hemma strax innan 2 och somnade pang i min sköna säng. Tack till alla som gjorde kvällen så bra!! Massor med kärlek till er!

Här får ni en härlig bildbomb ifrån kvällen. Hoppas på att jag kan få mer bilder ifrån brudarna så att jag kan lägga upp fler!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0