Please, turn back time

Himlans skön skoldag idag, fick sovmorgon till 10.10 eftersom att min lärare var på något möte och vi fick sedan sluta halv 3. Helt okej sådära! Min fina vän fyller även år idag, så henne önskar jag en fortsatt mysig födelsedag av det som nu är kvar av den! Efter skolan drog jag iallafall ner på stan och gick en timma ungefär innan jag mötte upp pappa. Vi gick och träffade min advokat som jag ska ha på torsdag. Och ifall ni undrar varför tänkte jag berätta litegrann om det när det närmar sig. Är inte så farligt som det låter kanske. Eller jo, jag är fett nervös. Men jag klarar det förhoppningsvis! Nu: sängen & PLL. Puss

2 Felicior, hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0