Math I hate you, but lets do this

Om ni undrar över rubriken så är det så att jag nu bestämt mig för att jag ska göra en snabbkurs i matten, alltså tenta av den. Skulle vara så sjukt jäkla skönt att bli av med matten och kunna fokusera på annat i skolan. Så därför ska jag göra detta, självklart kommer det bli riktigt hårt och jag kommer behöva plugga dubbelt så mycket. Men det kan det vara värt OCH jag ska fan klara det!!! Lets do this.
Annars då, träffade min vän Fanny efter skolan. Blev att vi gick och käkade nyttigt och sedan strosade runt på stan. Fanny tog hål i örat, snyggt som attan blev det. Ska erkänna att jag blev lite sugen själv faktiskt, men det får vänta. Ett tag iallafall. Var iallafall mysigt att träffas igen och bara snacka. Behövs ibland kan jag säga! Bjuder på lite bilder ifrån dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0