Fest? Nja, ikväll föredrar jag hemmakväll

Det frågades en del från personer som undrade om jag/vi ville komma på fest ikväll. Och vet ni, jag skulle gärna vilja.. ha kul sista kvällen på lovet liksom. Ha kul med mina vänner och bara göra kvällen till det bästa. Men jag känner att jag behöver en liten paus. En paus ifrån allting. Bara vara hemma och ta det lugnt, med familjen. Var länge sedan. Jag vill känna att det ska bli kul och gå ut och festa men på senaste har det inte känts som det brukar. Pga en del anledningar. Vill hitta tillbaka till det, det fixar vi tjejer.. ellerhur? Är iallafall trött och lite smått sliten sen igår så det ska bli skönt att vara hemma ikväll i soffan, kolla på tv och bara mysa framför brasan med en massa gott att äta! Hoppas ni får en fin lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0