"And I will wait for you as long as I need to"

Förlåt för att jag har varit dålig på att uppdatera bloggen idag men har faktiskt haft annat för mig. Skola till halv 5, säger ju ändå rätt mycket right? Var hemma vid halv 6 och har sedan dess tagit det lugnt och inte gjort så himla mycket. Man orkar inte. Så är det bara. Men imorgon blire andra bullar, har dock en otroligt skön sovmorgon imorgon till kl. 11 innan jag måste åka till tandläkaren. Efter det ska jag bege mig mot Stockholm där min fotoklass kommer befinna sig. Fotografiska museét är det som väntar! Efter det ska jag åka hemåt och möta upp mina brudar för att ta oss mot gymmet. Ska även hinna med plugg på kvällen. Pjuuuu, en fullspäckad dag imorgon alltså. Men det ska bli kul. Hoppas allt är bra med er! Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0