20 mars 2012

Nu är jag äntligen hemma från skolan, eller rättare sagt för ca. 2 timmar sedan haha! Fick sluta en timma tidigare eftersom jag var klar med alla arbeten jag skulle ha gjort. Så det var himla skönt. Sista lektionen idag med grafisk kommunikation. Nu byter vi nämligen till foto vilket ska bli kul! Dagen har idag varit rätt seg, men det har funkat! Blev att min grupp drog till donken på lunchen och åt istället. Satt fint kan jag säga! Men snart är det slut på allt det onyttiga, berättar mer om det senare! Nu ska jag slita mig från datorn ett tag, måste ju ta vara på tiden nu när jag inte slutade allt för sent! Later, puss!


Kommentarer
Postat av: skånepojken

FAN VAD HET!

2012-03-22 @ 21:39:36
Postat av: - - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - -

OMG vad fin!

2012-03-24 @ 14:32:20
URL: http://thaipinnen.se
Postat av: Felicia

Svar Skånepojken: haha linus sötnos!!!

2012-03-24 @ 14:49:23
URL: http://fhenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0