12 mars 2012

Måndag idag, lång dag i skolan. Dagen har känts lång, kanske beror på att jag känt mig rätt så trött. Gick ju trots allt till halv 5 idag så jag klagar på det. Blev lite extra glad när Markus kom in med en stor tårta på median eftersom Johanna fyllde år igår. Hur gott?? Haha, får nog ta och tagga ner lite med allt det goda känner jag. Har varit rätt mycket nu på senaste tiden. Men äsch, man lever bara en gång! Efter skolan åkte jag iallafall hem på direkten och har väl hunnit plugga matte i 2 timmar nu. Fan va duktig jag känner mig!! Nu däremot ska jag slita mig från matten och slänga mig framför tvn. Hörs imorgon, puss!

Vissa somnar på lektionen. Döda mig inte Cicci, tack. Och funderar stark på att starta en matblogg... haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0