Bye Sweden

Nu är det så att jag nämligen sticker till lite varmare breddgrader. Närmare bestämt Italien, Sicilien! Ska bli helt underbart att få komma iväg ett tag och bara njuta utav sol & bad. Kommer vara där i hela 2 veckor och tror dessvärre att det inte kommer bli någon uppdatering här i bloggen, tyvärr! Ingen dator följer ju med.. men ni kan ju alltid kika in här iallafall, kan ju faktiskt hända att jag skriver några rader och berättar hur jag har det. Men vill ni se hur jag har det så kommer jag att uppdatera min Instagram. Så följ mig isåfall då på feliciahenriksson. Men nu får ni ha det så himla bra allihopa, för det ska verkligen jag ha! Hörs när jag kommit hem igen för nu måste jag verkligen sova. Ska upp om lite drygt en timma! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0